Tasarımcılar Çeşme’de ikinci kez gençlerle buluştu
Çeşme Belediyesi ve Çeşme Vizyon Ofisinin ev sahipliğinde düzenlenen Tasarımcılar Çeşme’de buluşmasının ikincisinde, Türkiye’nin farklı üniversitelerinden gelen 130 genç Çeşme’de bir araya geldi. “Buluş, keşfet, tasarla, uygula” adımlarıyla kurgulanan programda gençler; iklim değişikliği, kamusal alan, kültürel miras, sosyal konut, kıyı...
Haberi Oku