Üreten Engelliler Merkezi yeni mezunlarını verdi
Maltepe Belediyesi’nin engelli bireylerin sosyal yaşama katılımını desteklemek amacıyla kurduğu Üreten Engelliler Merkezi, yeni mezunlarını verdi. Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen mezunların sevincine ortak olarak “Maltepe Belediyesi olarak engelli bireylerimizin yanında olmaya, onların üretimlerini ve yaşamın her alanına katılımlarını desteklemeye...
Haberi Oku