1. Haberler
  2. Gündem
  3. Kozlu’da Vatandaş Sordu, Başkan Sandıkçı Cevapladı

Kozlu’da Vatandaş Sordu, Başkan Sandıkçı Cevapladı

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programıyla Kozlu Mahallesi’nde vatandaşların sorularını yanıtladı.

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, yeni eserleri vatandaşların hizmetine sunmayı sürdürdüklerini belirtti. “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programıyla Kozlu Mahallesi’nde vatandaşlarla bir araya gelen Başkan İbrahim Sandıkçı, ilçede yapımı devam eden çalışmalarla ilgili bilgiler verdi. İlginin yüksek olduğu programda vatandaşların sorularını cevaplayan Başkan İbrahim Sandıkçı, ayrıca mahallede sürdürülen çalışmalara yönelik mahalle sakinleriyle istişarelerde bulundu. Canik’in dört bir köşesinde gayretle çalışmaya devam ettiklerini aktaran Başkan İbrahim Sandıkçı, “Hemşehrilerimizle birlik ve beraberlik içerisinde çalışıyoruz” dedi.

Sahada Yoğun Tempo

Vatandaşların taleplerini ve önerilerini dinlediği programda ilçeye kazandırılması hedeflenen yeni projeleri anlatan Başkan İbrahim Sandıkçı, “Canik’imize değer katan ve yaşamı kolaylaştıran yeni projeleri hizmete sunmaya devam ediyoruz. İçerisinde muhtarlık bölümü ve sosyal aktivite alanlarının yer aldığı mahalle konaklarını hemşehrilerimizin hizmetine sunduk. İlerleyen süreçte mahalle konaklarımızın sayısını artıracağız. Yapım süreci devam eden birçok projemiz ile birlikte ayrıca ulaşıma yönelik yatırımlarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Altyapı işlemleri tamamlanan yollarımızı yeniliyor, yeni yollar açarak ulaşım ağımıza güç katmaya devam ediyoruz” şeklinde konuştu. 

Çocuklar Camilere Koşuyor

“Haydi Güle Oynaya Camiye Gel” projesiyle bu yıl da yaz tatilinde camilere koşan çocukları ve gençleri hediyelerle buluşturacaklarını dile getiren Başkan Sandıkçı, “Bu yıl da çocuklarımızla, genç kardeşlerimizle ve ailelerimizle camilerimizin manevi ikliminde bir araya gelmeye devam ediyoruz. Canik’imizde 5’inci dönemini gerçekleştireceğimiz projemizle camilerimiz çocuklarımızın sesleriyle şenlenecek. Ailelerimizle camilerimizin huzur dolu ortamında bir araya geleceğiz. Proje sürecinin ardından gerçekleştireceğimiz ödül töreniyle de çocuklarımızı ve gençlerimizi birbirinden özel hediyelerle buluşturacağız” şeklinde ifade etti. Başkan Sandıkçı, “Haydi Güle Oynaya Camiye Gel” projesinin başvuru sürecinin devam ettiğini de sözlerine ekledi.

Programa AK Parti Canik İlçe Başkanı Muhammed Emin Duran, Canik Belediye Meclis Üyeleri ve muhtarlar da katıldı. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Kozlu’da Vatandaş Sordu, Başkan Sandıkçı Cevapladı

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Balıkesirden Son Dakika ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin